zondag 27 januari 2013

Reacties

In afgelopen maanden zijn er heel wat reacties op mijn blog binnengekomen. Op zich fijn wanneer mensen de artikelen lezen erover nadenken en erop reageren. Toch heb ik het gevoel dat de discussies die bij de reacties ontstaan niet erg nuttig zijn en niemand verder brengen. Daarnaast kosten ze mij veel tijd, tijd die ik liever besteed aan het vertalen en schrijven van nieuwe artikelen. Reacties zijn zeer welkom via mij e-mail, deze staat in mijn profiel (rechts bovenaan mijn blog). U kunt mij een e-mail sturen wanneer u een vraag heeft n.a.v. een van mijn berichten, wanneer mij wilt attenderen op een onderwerp waarover ik eens zou moeten schrijven, of wanneer u meer wilt weten over het Katholieke geloof.

Dit besluit is geenszins kritiek op de mensen die in de afgelopen tijd gereageerd hebben op een van de berichten. Integendeel, maar ik voer het gesprek liever ‘privé’ via een uitwisseling van e-mails.

Geen opmerkingen: